Thursday, March 4, 2010

I´m Free?

Igår var en Panikens Dag. Jag slutade snusa igår, efter ungefär en veckas nertrappning. Jag informerade mina närmst sittande klasskamrater om läget och att det rådde viss noll-kontroll på humöret. Shit vad förbannad jag var. Kastade linjalen på golvet, slog näven i bordet, ritade så hårt att det gick hål i pappret, suddade så hårt så att det gick hål i pappret, snärtade papper i ansiktet på den stackars PRAO-eleven som satt mitt emot mig..
Jag trodde att jag skulle få totalt frispel och bara slå ihjäl alla som fanns runt omkring.
Sen kutade jag ner till bilen när skolan var slut och bölade ut all ilska, sen var det faktiskt bra!
Nu har det gått 2 dagar helt utan snus och förutom psycho-bitch-utbrottet i skolan känns det hur bra som helst..? Inte alls så arg och irriterad som jag var där i början. Men det kanske kommer en smäll till snart? Det verkar ju sjukt om det ska gå såhär smärtfritt?

Nu kör jag bara Onico, synd bara att dom köttar sönder tandköttet på en så att man typ inte kan ha dem inne. Annars är dom kanonbra!

No comments:

Post a Comment