Monday, June 30, 2014

GOODMORNING


Ny vecka - Nya möjligheter att lyckas med de övermodiga målen man satt upp!
Denna Måndag bjuder mestadels på klänningsfix, min svägerska och jag håller på att sy min systers bröllopsklänning.

Fler över-optimistiska mål för veckan? Rensa ut mina tyger hemma, Sy gardiner till mamma, Kommentera prover från Kina, Göra klart mer pyssel inför bröllopet och Göra prov-illustrationer med en ny teknik som jag inte testat tidigare..

Puh. Men först - Morgonpromenad i det härliga vädret!

//New week - New possibilites to suceed in the unsustainable goals you have set for yourself!
This Monday will be all about dress-making, me and my sister-in-law are in the progress of making my sisters wedding dress.

More unsustainable goals for this week? Cleaning out my textile drawer, Make courtains for mom, Send comments for samples from China, Finish more craft for the wedding and making trial-illustrations with a new technique I haven't tried before.

Phuew. But first - A morning walk in the amazing weather!

No comments:

Post a Comment