Wednesday, March 2, 2011

Dreaming..

Ligger hemma och är sjuk idag.. :( Super-svullen i halsen och ont i HELA kroppen. Inte så kul!
Det har dock medfört att jag fick lite tid över att äntligen sätta ihop ett kollage av alla mina sparade bilder på Walk-In-Closet inspiration..! (Drömmer mig bort i framtiden - där jag har en lägenhet att inreda!)

I min dröm-walk-in-closet skulle vitt dominera färgen på möblerna, medan detaljer/textilier skulle få vara chockrosa och guld. Hederliga Billy bokhyllor skulle få sluka alla mina skor, spegelbyrå från favoriten Hemnes skulle fungera som smyckes/accessoars-förvaring och en chockrosa fotpall från EM-möbler skulle agera sittplats för sko-provande.
Mina fina tavla med Cassandra Rhodin illustrationen skulle dessutom passa perfekt i detta drömrummet!

No comments:

Post a Comment